Chlebíček s hummusem a salátkem

Krásný den přeji :) 

Jsem ostuda, že poslední dobou opět nestíhám dělat věci, co mě nejvíce baví. Jedná se konkrétně o psaní tohoto blogu, focení dobrot, co ukuchtím a samotné kuchtění. :) Jediná činnost, kterou teď musím povinně vykonávat, je učení. 

Už ani né za tři týdny mě čekají státnice, skládající se z obhajoby bakalářské práce a samotné zkoušky. Je mi z toho špatně, jen na to pomyslím... deset okruhů, týkající se celého studia, já prostě nemám šanci naučit se to :D Tento pátek mě čeká ještě poslední zkouška a pak tradá, od rána do večera v tom budu ležet, myslete na mě :) 

Je to opravdu stresové období, člověk nemá čas ani jíst a když jsem dnes stoupla na váhu a viděla tu hmotnost, tak jsem si musela hned dát čokoládu :D Trochu jsem to přehnala, čokoládu jsem si jako nedala, ale byla to fakt pecka :D 

Jediná věc, co mi pomohla odreagovat se, byl výběr těch nejlepších snídaní v mé soutěži, kterou jsem před 14 dny vyhlásila na instagramu. Sešla se tam opravdu kupa neskutečně nádherných snídaní, moc se mi líbilo být v roli hodnotitele, spolu s dvěma přáteli a příteli :D 
Nejkrásnější věc byla ta radost, kterou jsem mohla lidem přinést. Už se těším na další a další soutěže!! :))))))

Přínáším Vám dnes už starší tip na večeři, ale podělit se o ní musím :) Gejbis mi před nedávnem řekla, že si ve Sparu, dnešním Albertu, koupila výborný hummus, že ho musím vurčitě zkusit. No.. tak jsem neváhala a koupila ho :)  A všem ho můžu vřele doporučit, jedná se o bio produkt, takže je bez těch náhražek a opravdu mě překvapil. Ihned jsem si řekla,  že si ten hummus musím udělat doma. A taky že jo, co nejdříve (budu se velmi snažit) očekávejte recept. :)

Takováto pomazánka se opravdu hodí jako lehká jarní, letní večeře, spolu s žitným chlebíkem, talířem salátu a malým ovocným snackam, co by ne :D :) 

Tip na salát: 

Hlávkový salát pořádně omyjte, stačí natrhat rukama, všemožné krájení mu bere dobré látky, přidejte ředkvičky, rajče, posypte slunečnicí, sezamem, zakápněte citronovou šťávou (ta pomáhá uvolnit ty nejlepší věci z toho salátu, takže z toho naše tělo získá o to více) a trochou olivového oleje. 

Jednoduché, rychlé, má klasická kolejní strava.  :)

Přeji Vám krásný zbytek dne a snad co nejdříve zase tu! 





0 komentářů:

Okomentovat