Zapečená ovesná kaše

I čtenáři mého blogu musí být obeznámeni s tím, že dnešním dnem jsem pokořila dvoutisícovku :D :))) 

Jedná se o 2000 sledovatelů na Instagramu ! Mám opravdovou radoooost, jelikož IG je pro mě středobod a tam to všechno začalo! Fotky jídel a pak založení blogu, protože "Sáro, tobě to fakt jde, jdi do toho!" 

Tak jsem do toho šla a jsem tady! Ahooooj :) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pro tento recept jsem získala inspiraci v úžasné knize Lahodně s Ellou. Kniha je naprosto výjimečná. Autorka knihy přináší životní příběh, který každého naprosto strhne. Tuto knihu jsem koupila před více než měsícem, ale k prostudování jsem se dostala až tento týden. :))))) (jsem v tomhle opravdu strašná :D) Části knihy jsou velmi dobře rozděleny, na  sekce zeleniny, ovoce, luštěnin.. atd :) Opravdu doporučuji! 

Já osobně tuto knihu beru hlavně jako inspiraci, jelikož některé ingredience je velmi složité sehnat. Ještě, že jsme chytrý hlavičky a umíme to trochu nahradit něčím podobným, že :D :)

No nic, frčíme na ten receeept :) 


Ingredience: 

1/2  hrnku ovesných vloček
skoro půl hrnku mléka
1/2 jablka
2 meruňky
lžička skořice 
lžička medu
lžíce arašídového másla 

Postup: 

1. Vločky s mlékem smícháme v misce a necháme 10 minut nasáknout. 

2. Mezitím si předehřejeme troubu, horkovzduch na 180°C, klasiku na 200°C. :)

3. Jakmile se vločky nasáknou, přidáme nastrouhanou půlku jablka a na kostičky nakrájené meruňky.

4. Zbytek ingrediencí vmícháme hned za ovocem :) 

5. Připravenou směs dáme do zapékací misky, či formičky a pečeme tak 15 - 20 minut, dokud kůrka nezezlátne a šťáva se nevsákne. :)

6. Tento bod je nejdůležitější, teď následuje sníííst tu dobrotu přecee :)))))) 











2 komentářů:

  1. Mnam zapecenou ovesnou mam moc rada,nejradsi ji delam v zime s mrazenym ovocem(jahody,svesty,boruvky...) :)),dam ji na spod misky,preliju kasi a dam zapect,ovoce pusti vybornou stavu :))) !

    OdpovědětVymazat
  2. To zní naprosto skvěle! Musím to zkusit, děkuji Ti za tip :)))))))

    OdpovědětVymazat